maandag 14 februari 2011

Upstairs...

 

blog 1

Volgens mij hebben jullie na het zien en lezen van deze post alle vertrekken gezien die we onlangs geverfd hebben. Dit is de overloop en links op de foto zie je de trap naar beneden. In dit hoekje heb ik een paspop staan met m`n trouwjurk uit 1999. We zijn straks in mei al 12 jaar gelukkig getrouwd.

blog 2

Het groene stoeltje is hierheen verhuisd. Deze -en nog één- stonden beneden bij de eettafel. De spiegel heb ik twee jaar geleden gekocht op een Franse brocante markt voor 2,- euro. Ik had deze spiegel zelf niet nodig maar voor 2,- euro wou ik het wel opknappen en verkopen op MP maar het liep anders. Nog steeds origineel en nog steeds in ons huis en hier hangt het helemaal naar m`n zin.

blog 4blog 5blog 6blog 7

Grappig detail, de kuif van de spiegel lijkt erg op het kuifje van de stoel...

blog 10

blog 11

blog 9  

In een ander hoekje, waar je weer met een trap naar zolder gaat, de andere stoel met ons trouwboek, ringkussen, oude en nieuwe broches en lijsten met trouwfoto`s en.....de schoentjes die Lucas vroeger gedragen heeft:-)

blog 12

Het trouwboek ligt op een oude muziekstandaard die van m`n schoonvader is. Hij is organist maar gebruikt deze al heel lang niet meer. Hij is volgens mij al wel 40 jaar oud. Omdat m`n schoonvader weet hoe ik over kleuren denk mocht ik deze zelfs wel verven in m`n eigen kleurtjes. Dat heb ik niet gedaan en eigenlijk is het boek ook te groot voor deze standaard -het boek heeft een houten omslag- maar het blijft wel liggen en zo zien we toch wat vaker de foto`s als dat het boek dicht blijft.

blog 17blog 15blog 16blog 18

Ook deze ruimte is helemaal naar ons zin, Heerlijk om elke dag omringd te mogen worden met de herinneringen van ons huwelijk...

blog 14

 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails