zaterdag 26 februari 2011

In m`n groene emmer...

 

blog 1

Even weer wat anders in m`n groene emmer. Elke week verse bloemen wordt wat te gek. Ik heb iets bedacht wat langer staat.

blog 3

Een mooie roomwitte hortensia gecombineerd met kunstbloemen in zachtroze kleuren. Een klein vlindertje rust op een bloem en een medaillon siert de emmer...

blog 11

blog 5

blog 15

blog 19

Prachtig deze kleuren. Ik had graag een hortensia willen hebben in een hele zachte oudroze kleur, die is er...heb ik een keer gezien maar helaas als je die dan zoekt zijn ze er niet:-( Daarom -om toch die kleurencombinatie te krijgen van dat hele tere roze en room- heb ik het zo opgelost.

blog 4 

Kijkje in de oude Franse spiegel, Ik vind het altijd leuk om iets voor een spiegel te zetten, want dan heb je altijd dubbel:-)

blog 6blog 10blog 13blog 9 

Aan de emmer hangt een medaillon, deze heeft een hele mooie watergroene steen. Het oudroze lint houdt de medaillon vast aan de emmer.

blog 8

blog 17

blog 18

Bedankt voor jullie bezoek en graag tot de volgende keer. M`n volgende post wordt een give-away, een hele bijzondere.... Hou m`n blog maar goed in de gaten want dan mis je niets....

Jeanette..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails