vrijdag 4 februari 2011

Afscheid...

 

Wees gerust, ik neem geen afscheid van jullie maar van mijn dierbare collega.

blog 1

Moeilijk altijd weer wat je als cadeau wil geven. Omdat wij in kledingzaakje werken leek het me leuk om van een kledinghanger uit te gaan.

blog 11

Een houten kledinghanger heb ik beplakt met papier. Handgeschreven papier, muziekpapier en plaatjes erop geplakt met servettenlijm. Wat letters uit een blad gezocht en zo de naam Annet erop geplakt. Gordijnknijpers eraan en daar vervolgens de cadeautjes aan gehangen.

blog 4blog 6blog 7blog 5

Elk cadeautje is met zorg in gepakt. Eerst heb ik het ingepakt met bakpapier. Toen heb ik er met servetlijm stukken handgeschreven papier opgeplakt en vervolgens nog mooie plaatjes uit een JDL blad erop geplakt. Dit weer met folie ingepakt en opgehangen met een roze leren koord. Een postzakje met kaarsen en een takje gekleurd gipskruid met lint opgehangen. Labels gemaakt van plaatje uit de JDL en ook met lint opgehangen. Vervolgens nog een stukje parel door de ringen gehaald.

blog 8

blog 10

Annet blijft wel een collega maar dan op afstand. Elinga krijgt er een zaak bij. Een herenzaak in Groningen, zij wordt daar bedrijfsleidster. Heel leuk voor haar maar minder voor mij, want ik kon heel goed met haar werken. Ik heb inmiddels een nieuwe collega en dat gaat ook super  hoor. Het is na 2,5 jaar gewoon even weer wennen om naast iemand anders te staan.

blog 9

Wij waren altijd gewent om de ochtend te beginnen met een bakje koffie/thee een kiwi en een stukje koek, meestal ontbijtkoek. Ik heb dus een plakje Peijenburg koek ingepakt. En een boek over dierbare collega`s -apenstreken op de werkvloer- heel toepasselijk dacht ik zo. Nog een zakje met marsepein, daar is ze dol op. En nog twee kleine kaartjes met persoonlijke tekst. Annet mocht je dit nog lezen....`k wens je heel veel succes in Groningen en bedankt voor 2,5 jaar gezelligheid!! Je bent een kanjer:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails