maandag 7 februari 2011

Old pink & purple paints...

 

blog 1

Na al het klussen is het heerlijk om weer op de bank te ploffen en genieten van al het moois om me heen. Zo heb ik alle kwasten, penselen, roerstokken en lappen bewaard en het nu een plaatsje gegeven.

blog 2

blog 5

blog 4

blog 6

Omdat ik tijdens het klussen toch één keer bezig was met potten verf, heb ik de schildersezel ook gelijk maar een kleurtje gegeven. Deze was blank en ik heb het groen geverfd.

blog 10blog 17blog 13blog 18

Op het ezeltje ligt een blad handgeschreven papier en een plantenboekje met mooie afbeeldingen van planten en bloemen. Het vlindertje heb ik zelf in elkaar geknutseld. Ik zag deze prachtige vlinders op het blog van Idémakeriet en vond ze zo schattig dat ik zelf ook aan de slag ben gegaan. Bij haar haal ik ook de vellen handgeschreven papier vandaan.

blog 8

blog 9

blog 22

blog 28

Ik heb een aantal gemaakt, grote en kleine vlinders. De meesten hangen in de tak -aan de trap in de hal- Ik laat het jullie graag in een andere post zien.

blog 25blog 14blog 16blog 23

Een fles gevuld met bloemen. Een oud roze roos en een takje van een clematis. Een bladzijde uit het boek opgezocht die past bij de bloemen en satijn lint om een takje gedaan om de paarse kleur te versterken.

blog 31

Van oude Engelse groene flessen heb ik olie-lampen gemaakt. Een lont met een glazen bolletje en de fles gevuld met paarse olie.

blog 3

blog 20 

Op zolder staat al een paar jaar een doos met oude tuin spullen. Ik keek er zo even in en zag tot m`n verbazing nog een mooie groene aardewerk pot. Zo kwam ik weer op het idee om hier m`n gebruikte kwasten, penselen en roerstokken  in te doen.

blog 11blog 30blog 27blog 24 

En zo is het sfeertje weer compleet. Hieronder nog een foto van de lila stoel, waar ik vaak zit om mijn posten voor jullie en ook voor mijzelf te maken.

blog 32

Bedankt weer voor jullie trouwe bezoekjes en lieve reacties die jullie altijd achterlaten. Ik voel me wel wat schuldig omdat ik gewoon niet bij al mijn volgers kan reageren. De één heeft wel een blog de ander weer niet maar ik waardeer ieder bezoek ook al zijn ze anoniem.

blog 12

 

Fijne week & lieve groet, Jeanette...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails