maandag 21 februari 2011

Lilac moments...

 

blog 16 

blog 7 

Vanmiddag heb ik bij de bloemist een paar bloemen gehaald. Altijd weer een verassing welke bloemen er zijn. In roze was niet veel keus, maar ik werd zeer verast door deze lila hyacinten. Ik vond er mooi blauwe staartjes bij en een speels sprietig takje.

blog 1

blog 2

Bij thuiskomst heb ik ze gelijk op een bord gelegd, kan natuurlijk niet zo blijven want dan gaan ze dood maar even voor op de foto houden ze wel vol. In m`n doos met linten vond ik nog een satijnen lint wat er mooi bij past.

blog 4blog 6blog 7blog 3 

De bloemen liggen op een oud bord wat ik vervolgens weer op een gehaakt kleedje heb gezet en dat vervolgens weer op een krukje wat ik onlangs nog geverfd heb.

blog 8

blog 9

blog 10

blog 11

blog 12

Er vielen wat bloemetjes en er moesten een paar blaadjes worden verwijderd voordat ik de bloemen in de theepot schikte. Zelfs van afval bloemen zijn sfeer foto`s te maken:-)

blog 17

Fleurig toch? De theepot is van Meander en het is zes-delig. De pot staat op het krukje en de rest staat op een bijpassend dienblad onderop het krukje..

blog 23

Het krukje heb ik in drie kleuren geverfd. De poten heb ik groen gemaakt, de latjes tussen de poten zijn oud-roze en het blad heb ik creme gemaakt en een beetje geschuurd.

blog 15blog 21blog 18blog 13blog 14blog 19 

Het zijn misschien wel veel lilac moments maar ik kon niet kiezen welke foto momenten ik met jullie wilde delen vandaar dat ik alle foto momenten maar met jullie deel:-)

blog 22

 

Fijne week allemaal!

Jeanette

-xx-

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails