woensdag 27 januari 2010

Glazig ideetje...

 

blog 1

Eigenlijk is dit een bowl kom met een glazen sleef maar moet jullie eerlijk bekennen dat ik het nog nooit voor bowl gebruikt heb. Ik decoreer het liever voor andere dingen. Ik heb er al eens badzout met potpourri en in de sleef een waxinelichtje  (ook zo leuk)  in gehad en nu een hyacint in de sleef in een kop & schotel.

blog 5blog 6blog 7blog 4  

De kop & schotel die ik van mijn pake gekregen heb heb ik laten rusten in de kom, in het kopje past de sleef en in de sleef zit een hyacint.  Poedersneeuw, zolang het nog winter is mag dat van mij nog:-) en wat salim takjes en mooi satijn lint maken het af.

blog 8

Niet iedereen heeft een bowl kom, dat snap ik maar dit idee kan  ook in een glazen windlicht en heb je geen glazen sleef, gebruik dan een zilveren -mooi oudje- of een soeplepel.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails