donderdag 7 januari 2010

Mooi hè, wat bloemen doen…

 

blog 5

Nog altijd in mijn nopjes ben ik met mijn oud groene emaille emmer.  Meestal heb ik deze op de eetkamertafel staan maar daar heb ik nog mijn  dienblad met lichtjes en dennenappeltjes staan.

blog 1blog 9blog 5blog 7  

Een mix van echt en kunst, maakt het een heerlijk boeket. Met wat kunstbloemen en echt groen kan je hele leuke dingen doen. Zo….en dat rijmt ook nog eens.

blog 3blog 1blog 6

Het rode pluimpje, wat ook kunsttakje is, past zo leuk bij de kandelaars, zie de donkere lijnen rondom de kandelaar.

blog 8

blog 2 

 

Soms een kaartje, soms een lintje,  geeft het boeket  net dat extra tintje…Ik kan weken lang genieten en even weer  vooruit, zo….nu is mijn kleine rijmpje uit….

blog 7

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails