maandag 25 januari 2010

Music flowers...

 

blog 2

Niet helemaal mijn idee, ik geef het toe een beetje geleend. Vorige week was ik in een winkel waar de nieuwste Jeanne d`arc living lag,  ik bladerde er wat vluchtig door en viel op een hele simpele maar oo..zo leuke decoratie. Een klein lampenkapje op de kop gevuld met muziekpapier, wat salimtakjes en volgens mij een roos. Ik heb het blad niet gekocht, ik heb vaak maar een glimp nodig voor een dosis inspiratie en zo thuis komend ben ik aan de slag gegaan en heb m`n eigen draaitje eraan gegeven.

blog 4blog 12blog 11blog 10

  Voor degene die niet in het bezit is van JD-living  en dit ook wil maken, heb je nodig een lampenkap, mag ook zo`n kleintje zijn met van die klemmetjes, wat muziekpapier of ander mooi vergeeld papier, behang of kranten, een paar bloemen, en wat takjes.

blog 1 

Zet het kapje op de kop, vouw en kreuk er wat stukken papier in, probeer een vaasje of zoiets te vinden  die in de ring van de lamp past, schik daar wat bloemen in en decoreer het met salimtakjes. Als je een klein kapje gebruikt met van die klemmetjes dan kan je ook een pipetje gebruiken met één roos en een enkel takje en zet het pipetje klem tussen de klemmetjes.

blog 5blog 9blog 6blog 8 

Mooi om bloemen te kiezen die leuk staan bij het kapje. Je kan om een enkele bloem nog mooi satijn lint doen.

blog 7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ik ben maar mooi bij oudroze gebleven, mooie roosjes in die kleur, lint en ja....mooi passend bij het kapje en het vergeelde papier. Ik heb twee dezelfde kappen die ik op het moment niet in gebruik heb, ik heb dus twee gevulde kappen gemaakt met music flowers. Geniet nog even mee hoe ze op de vensterbank staan.

blog 14blog 3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails