zaterdag 16 januari 2010

Tine K home…

 

blog 1

Geweldig vind ik de producten van Tine k home.  Het is wel even zoeken want jammer genoeg wordt het op weinig plekken verkocht. Deze pen van puur zijde heb ik al een tijdje en ligt altijd op het tafeltje in mijn schrijfhoekje, Ik gebruik de pen ook echt met schrijven en heb het dus niet gekocht alleen voor sier.

blog 2blog 6blog 3 

  In Drachten, de plaats waar ik werk zit Mrs Smith interior. Ik liep daar van de week even naar binnen want die winkel zit maar 100 meter bij mij vandaan en daar liep ik tegen dit geweldig mooie kussen van puur zijde aan. Zo perfect van stof, vorm en kleur, ik moest het gewoon hebben ook al heb ik het geld even niet voor impulsaankopen, want ik moet sparen voor nieuwe gordijnen. Het kussen is ook van Tine K home. Mrs Smith interior verkoopt alleen Deense merken.  De winkel  is maar klein maar zeker de moeite waard om eens te kijken.

blog 5blog 4 

 

 

Nog even over mijn gordijnen, ik heb paneel gordijnen maar die ben ik al een tijdje zat. Ik wil heel graag gordijnen van zijde in de kleur reverie, die oudroze/lila kleur van mijn  muren in huis. Afgelopen donderdag heb ik Carina Interdecor uit Twijzelerheide op bezoek gehad, Bij haar heb ik destijds ook alle verf en stoffen gekocht toen wij in ons huidig huis kwamen wonen. Samen met haar heb ik heerlijk in alle stofjes zitten snuffelen en echt iets heel moois uitgezocht. Het worden gevoerde gordijnen van puur zijde in een oudroze/lila tint.

blog 8

 

Nog even leuk om te vertellen......Ze was zo enthousiast over mijn -kunnen- in huis of het mij ook leuk leek om inrichtingen te doen. Ja.....het lijk mij ontzettend leuk maar geen idee hoe ik zoiets aan moet pakken, cursus volgen, opleiding..ehh...?? Had ik allemaal niet nodig vond ze, het zit gewoon in me dat kon ze zo zien. Ze stelde voor om af en toe met haar mee te gaan naar klanten voor adviezen om zo mijn -kunnen- verder te kunnen ontwikkelen zodat ik na een paar jaar klaar ben om haar bedrijf eventueel over te kunnen nemen. Nu is het lang zover nog niet en weet ook niet of mij dat allemaal gaat lukken maar ik wil het wel proberen. Ik kan het eerst prima combineren met mijn werk en zo ook zien wat ik nu echt leuk vind, of ik de kleding en de winkel en alles erop en eraan ook missen kan...??

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails