maandag 11 januari 2010

Hallo meneer de uil…

 

blog 1

Het is altijd maar weer bedenken wat er voor de ramen moet. Deze tuinvazen staan er meestal maar wel wisselend qua inhoud. Orchideeen vind ik altijd mooi en staan ook een tijdje, maar om nou gewoon een orchidee zo in een pot te doen is mij iets te simpel.

blog 2

blog 4

Bij Tuinland op de kerstafdeling vond ik nog twee uiltjes voor de helft van de prijs. Het is nog volop winter en dan vind ik het wel leuk om de potten nog wat winters te stylen. Ik heb watten op de voet van de plant gelegd en daar wat losse poedersneeuw over gestrooid. Het uiltje krijgt een plekje onder de orchidee en mag lekker naar buiten kijken.

blog 6

blog 5

blog 6

…..Voor straks lieve kijkbuis kijkers knus naar jullie warme nestjes en denk er om, oogjes dicht en snaveltje toe.

blog 8

Slaap lekker…

 

blog 1

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails